דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רד האט משדרגת היצע תשתית ענן למימוש חזון ענן היברידי פתוח 

מאת    [ 27/01/2014 ]

מילים במאמר: 677   [ נצפה 1658 פעמים ]

זמינות גלובלית של מוצרים מעודכנים ברחבי וירטואליזציה מסורתית, תשתית-כשירות מבוססת OpenStack , ותשתית ענן משולבת

 

רד האט (Red Hat), הספקית הגדולה בעולם של  פתרונות קוד פתוח, הודיעה על עדכונים להיצע תשתית ענן מבוססת- OpenStack שלה -  Red Hat Cloud Infrasructure.

 

Red Hat Cloud Infrastructure 4.0 מספקת לארגונים עמדת זינוק לתשתית דמוית ענן ציבורי שהנה מאוד סקלאבילית ומבוססת על OpenStack, תוך אספקת יעילות בתשתית ובעלות הכספית.

הגרסה החדשה מציעה אינטגרציה הדוקה יותר בין רכיבי וירטואליזציה, ענן ופלטפורמה שלה, מה שמאפשר למשתמשים להפחית חוסר עקביות וכפילויות תמונה, ע"י יצירת מערך אחד בלבד של תמונות וירטואליות.

 

ארגונים נמצאים במאמץ מתמשך לעמוד בדרישות עסקיות גדלות, ונוכחים במהירות ביתרונות של תשתית ענן, בנוסף למינוף השקעותיהם הקיימות בדטה סנטר.

Red Hat Cloud Infrastructure 4.0 מספקת לארגונים פלטפורמת תשתית-כשירות (IaaS) כוללת, המגשרת בין פעילויות בסביבות וירטואליזציה מסורתית קיימות, כמו גם משאבי ענן פרטי וציבורי חדשים.

היא מציעה פתרון וירטואליזציה מסורתית חלופי מבוססת על Red Hat Enterprise Virtualization עבור עומסי עבודה מסורתיים, כמו גם מסגרת ענן OpenStack המשולבת באופן הדוק עם סביבת הפעלת לינוקס האמינה ביותר בעולם, פלטפורמת Red Hat Enterprise Linux.

לבסוף, היא גם כוללת את Red Hat Cloud Forms, כלי ניהול הטרוגני לאיחוד פעילויות עבור סביבות hypervisor וטכנולוגיות ענן רבות, כשהיא מאפשרת לארגונים לפרוס עומסי עבודה מסורתיים ואלסטיים לענן פרטי, ענן ציבורי, ולדטה סנטר כסביבה מלכדת.

 

מערך ענן פרטי ופתוח משולב הנו צעד ראשון לקראת בניית ענן היברידי פתוח,

ו- Red Hat Cloud Infrastructure 4.0 מספקת לארגונים תשתית ענן מקיפה זאת כהיצע במנוי-יחיד.

Red Hat Cloud Infrastructure 4.0  גם כוללת את פלטפורמת

OpenStack Red Hat Enterprise Linux, אשר מספקת לארגונים את היציבות של Red Hat Enterprise Linux, המגובה בהובלתה האמינה של רד האט בקוד פתוח ובקהילת OpenStack.

 

Red Hat Cloud Infrastructure 4.0  תוכננה עם קוד Havana OpenStack המוקשח ע"י רד האט, Red Hat Enterprise Linux 6.5 ו- Red Hat Enterprise Virtualization Hypervisor הבנוי על מכונה וירטואלית מבוססת-Kernel.

היא מספקת את תמיכת היסוד לה זקוקים ארגונים כדי לענות לצרכים הייחודיים לענן פרטי שלהם, והוכתרה לאחרונה כמוצר IaaS/PaaS של השנה ע"י IDG TechWorld.

 

העדכונים ל- Red Hat Cloud Infrastructure 4.0  באים בזמן בו רד האט ריעננה את מערך היצע תשתית ענן שלהם כדי להמשיך לממש את חזון הענן ההיברידי הפתוח שלה.

בנוסף לניהול ענן, מציעה Red Hat Cloud Infrastructure 4.0 תשתית מרשימה עבור יישומים בעלי יכולת ענן במגוון של סביבות. זאת עם השילוב של Red Hat Cloud Forms ו- Red Hat Enterprise Linux OpenStack platform 4.0, עם יכולות גילוי, chargeback, הקצאה בשירות עצמי, ועוד.

 

רדהש בלקרישנן, מנהל כללי לוירטואליזציה ברד האט, אמר: "אנו נרגשים מההיצע המעודכן שעונה לצרכי וירטואליזציות דטה סנטר וענן אלסטי של לקוחות הבונים את המסע שלהם לענן היברידי פתוח. פתרונות אלה תוכננו לעזור לבנות ענן פרטי פתוח שהנו פרודוקטיבי ויעיל יותר, ולספק תשתית אמינה יותר עבור מפעילי  IT וענן. Red Hat Cloud Infrastructure 4.0, המגובה עתה ע"י האקו-סיסטם הגדול ביותר בעולם של שותפי OpenStack, עוזרת ל- IT  לגשר בין מערכים נפרדים של תשתיות דטה סנטר, ועונה ביתר יעילות לצרכי משתמשים".

 

 

רד האט (Red Hat) היא הספקית המובילה בעולם של פתרונות קוד פתוח ומשתייכת למדד חברות ה-  S&P 500. מטה החברה שוכן בראליי, צפון קרוליינה בארה"ב, ויש לה 66 משרדים ברחבי העולם.

מנמ"רים (CIOs) מדרגים מזה שבע שנים ברציפות את רד האט כאחת  ממובילי  היצרנים המספקים ערך בתוכנה ארגונית, בסקר ה- CIO Insight Magazine Vendor Value.

רד האט מספקת טכנולוגיה באיכות גבוהה וזמינה עם פלטפורמת מערכת ההפעלה שלה Red Hat Enterprise Linux, ביחד עם פתרונות וירטואליזציה, יישומים, ניהול וארכיטקטורה מכוונת שירותים (SOA) כולל Red Hat Enterprise Virtualization ו- JBoss Enterprise Middleware.

 

רד האט גם מספקת ללקוחותיה ברחבי העולם שירותי תמיכה, הדרכה וייעוץ.

 

רד האט ישראל שוכנת ברעננה ומונה כ- 100 עובדים.

פעילות החברה בישראל כוללת את ניהול הפעילות העסקית לאגן הים התיכון וישראל, ואת מרכז הפיתוח המשמש כמרכז הפיתוח העולמי של  רד האט לטכנולוגיות הוירטואליזציה.

מטריקס הינה מפיצתה הרשמית של רד האט בישראל.

כדי לדעת יותר: www.redhat.com

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב